menu
person

VR for manufacturers

IG Port rozwija wykorzystanie telefonów komórkowych jako platformy dla VR
Problem. Telefony komórkowe są doskonałą platformą do promowania treści rozrywkowych, ale brakuje im rozrywki domowej telewizji. Jednocześnie właściciele parków rozrywki stają w obliczu wysokich kosztów odnowienia istniejących atrakcji.

Rozwiązanie. Eksperci z japońskiej firmy IG Port wiedzą, jak rozwiązać te dwa niepodobne problemy. W ostatnim czasie firma zaczęła działać w sferze wysokich technologii - do tworzenia małych plików wideo w formacie wirtualnej rzeczywistości. Te pliki wideo są przeznaczone do wyświetlania na ekranie urządzenia mobilnego. Dla pełnego efektu zanurzenia jest konieczne stosowanie kompaktowy wyświetlacz montowany głowy (na przykład Google kartonowe). Zastosowanie takich rolek znacznie obniżyć koszty i uprościć utrzymanie atrakcji: będzie to wystarczy wybrać i pobrać żądany plik.

Potencjalny klient baza.Bolee 80 głównych parków rozrywki na całym świecie, w każdym zestawie przynajmniej jednej atrakcji, cztery razy w roku zmiany w programie jazdy. Ten rynek wymaga około 320 interaktywnych filmów. Dla porównania: rok w Hollywood tworzy około 700 filmów.

Możliwe komplikacje Pomoc zależy bezpośrednio od wyposażenia zainstalowanego w parkach rozrywki.

Sprzedaż
1,6 miliarda dolarów do 2025 roku.
32 miliony użytkowników.
Rozwiązania VR są wykorzystywane w sprzedaży towarów do domu, odzieży i samochodów.
Technologie AR i VR zostaną wykorzystane do sprzedaży ekskluzywnych produktów.
Oczekuje się bardziej intuicyjnego i uproszczonego poziomu interakcji użytkownika z technologią. Zakres sprzedaży w Internecie (1,5 bilionów dolarów rocznie) stanowi 6% całkowitego światowego handlu. Wiele ekskluzywnych sklepów internetowych już przygotowuje się do rozpoczęcia sprzedaży w rzeczywistości wirtualnej lub rozszerzonej. Ponad 70% firm z listy Interbrand100 Fortune100 i już stosowane rozwiązania marketingowe Augmented i wirtualnej rzeczywistości, ale jest zbyt wcześnie, by mówić o pełnej sprzedaż instrumentu.

Duża sieć sklepów z artykułami domowymi Lowe uruchomił projekt Holoroom w sześciu swoich sklepach. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości Oculus kupujący będzie mógł oszacować przyszłe projektowanie kuchni lub łazience.
Microsoft nawiązał współpracę z producentem samochodów Volvo: technologia HoloLens pomaga klientom wybrać konfigurację pojazdu w prawo.
sklepy odzieżowe użyje sale montażowe, wyposażone w wirtualnym lub technologii rozszerzonej rzeczywistości, dzięki czemu klienci mogą spróbować rzeczy bez dotykania ich.
Trudności. Wykorzystanie technologii wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości w sprzedaży jest możliwe tylko w niektórych obszarach. Dla prawidłowego działania takiego systemu, programiści będą musieli zapewnić klientom najbardziej dokładnych kopii wirtualnych towarów lub okolic, co nie zawsze jest możliwe ze względu na niedoskonałe poziomu technologii.

penetracja technologia nie jest jeszcze na tyle szeroki, aby marki używali go jako ATL-decyzji, w tej chwili decyzji z technologią wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości są wykorzystywane jako kampanii marketingowych jednorazowych lub BTL. Jednak tendencja do podjęcia phygital przemyślenia (Łącząc wirtualną i fizyczną rzeczywistość - red.) Widoczny: większość firm marketingu słyszeliście o tych instrumentach, widział ich wykorzystania lub próbowali sami..

Wpływ na rynek. Rynek sprzedaży oprogramowania online szacowana jest do $ 3 miliardów dolarów. Technologia wirtualne i rzeczywistość rozszerzona może znacznie poprawić wyniki sprzedaży. Dzięki rzeczywistości wirtualnej sprzedawcy mogą z zyskiem podkreślać godność swoich produktów. Eksperci z Biura Analiz Ekonomicznych i Euromonitor szacuje rynek artykułów gospodarstwa domowego przy $ 180 miliardów dolarów, a rynek odzieży. - $ 260 miliardów aplikacji Virtual technologii zmniejszy liczbę „prawdziwych” sklepach.

Możliwy zysk. Według szacunków, w 2020 roku zysk z zastosowania technologii wirtualnych i Augmented Reality w dziedzinie sprzedaży $ 500 milionów dolarów, a w 2025 roku wzrośnie do $ 1,6 mld USD. Rynek zbytu dostanie rodzaj zewnętrznego bodźca do rozwoju, w związku z którym towary są sprzedawane z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości, oczekuje się pewien margines, ale nie tak duże - 1-2%.

Korzystanie z rozszerzonej rzeczywistości w katalogach IKEA
sofy Problema.U, stoły i łóżka IKEA długi cykl życia produktu: jest prawdopodobne, że nie pasuje do apartamentów ograniczenia klienta. Standardowe narzędzia, takie jak katalog, nie spełniają wszystkich wymagań klienta przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

Rozwiązanie. New do katalogu produktów mobilnych aplikacji z rzeczywistości rozszerzonej, które pokazują, jak dany produkt będzie wyglądał w domu po zakupie.

Wykorzystanie technologii Augmented Reality. Mechanizm interakcji jest prosty: osoba pobiera aplikację, umieszcza katalog z wybraną stroną w miejscu, w którym chce umieścić produkt, kieruje telefon z aparatem do katalogu i ogląda meble w tym miejscu - zgodnie z jego rzeczywistymi rozmiarami i proporcjami.

Możliwe trudności. Algorytmy rozpoznawania markera (katalogu) i wizualizacji są niedoskonałe, a nieadekwatny realizm może zrazić pewien segment kupujących. Kolejny duży problem: cechy techniczne współczesnych telefonów i tabletów mogą nie wystarczyć do stworzenia realistycznego obrazu otaczającej przestrzeni i uwzględnienia wszystkich powierzchni pomieszczenia.

Kategoria: Moje artykuły | Dodał: Rostic (17.10.2017)
Wyświetleń: 152 | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
avatar