menu
person

VR for trade fairs and events

6 powodów, dla których warto wybrać wycieczki wirtualnej rzeczywistości do sprzedaży mieszkań, podobnie jak firmy budowlane na najwyższym poziomie w kraju

Zaangażowanie
Dzięki modelowanemu jakościowo środowisku wirtualnemu klient jest całkowicie zanurzony w procesie studiowania mieszkania i kompleksu mieszkalnego.

 

Interaktywność
W rzeczywistości wirtualnej klient wchodzi w interakcję ze środowiskiem i otrzymuje odpowiedź, tak jak w prawdziwym życiu.

 

Efekt WOW
Spacer po przyszłym mieszkaniu i dziedzińcu ze starannie wykonanymi detalami, animacjami i efektami wizualnymi zachwyca nawet doświadczonego klienta.

 

Skalowalność

W razie potrzeby wizualne rozwiązanie i interfejs można wzbogacić o nowe modele, widoki, funkcje i elementy

 

Wszechstronność
Wirtualna rzeczywistość może być wyświetlana w biurze sprzedaży, na wystawach branżowych lub instalowana na smartfonie klienta do oglądania w dowolnym miejscu na świecie.

 

Mobilność
Cały kompleks mieszkaniowy, dziedzińce z infrastrukturą, układem i wnętrzem można nosić z kieszenią na każdym nowoczesnym smartfonie.
 

 

Nieruchomości na sprzedaż
2,6 miliarda dolarów
300 tysięcy użytkowników do 2025.
Firma Sotheby's korzysta już z technologii wirtualnej rzeczywistości.
Kluczowym czynnikiem jest późniejszy rozwój zawartości VR.
Technologie wirtualnej rzeczywistości przyciągną nabywców do sfery sprzedaży nieruchomości. Firma Sotheby's przeprowadza testowe uruchomienie funkcji oglądania mieszkań w przestrzeni wirtualnej. Innowacje poważnie zmienią ten rynek na dużą skalę.

Możliwa liczba użytkowników. Świat ma około 1,4 miliona specjalistów od nieruchomości. Funkcja wirtualnego przeglądania lokali łączy w sobie aspekty biznesowe i rozrywkowe:

Realtors przyciągną potencjalnych klientów dzięki nowym technologiom.
Kupujący będą mogli samodzielnie studiować na rynku nieruchomości.
Statystyki zostały zebrane z rynku sprzedaży nieruchomości online w USA, Japonii, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Według oficjalnych danych z departamentów miejskich, w USA oficjalnie pracuje 1,2 miliona pośredników w handlu nieruchomościami, 123 000 w Japonii, 32 000 w Niemczech i 22 000 w Wielkiej Brytanii.

Trudności. Podobnie jak we wszystkich przypadkach wejścia na rynek masowy, główną trudnością jest zaległości w rozwoju technologii. Eksperci muszą szybko modelować każde pomieszczenie w przestrzeni wirtualnej, co jest żmudną pracą, która wiąże się z dużymi kosztami materiałowymi i kosztami pracy.

Wpływ na rynek. Roczny obrót na rynku nieruchomości szacowany jest na 107 miliardów dolarów, dane pochodzą z oficjalnych źródeł: Borrell Associates, Land Institute of Japan. US rynku nieruchomości szacowana jest na 52 $ mld, Japonia - na $ 38 mld, Wielka Brytania - w $ 9 mld, Niemcy -. Do 8 $ mld O połowę pieniędzy na rynku nieruchomości jest wypłacana właścicielom, 17% jest przeznaczone na reklamę i promocję, a 30% - pośrednicy.

Możliwy zysk. W 2020 roku przychody ze sprzedaży nieruchomości z pomocą wirtualnej rzeczywistości będzie $ 750 milionów dolarów. W 2025 roku kwota ta wzrośnie do $ 2,6 mld USD. Na pomiar rynku brano pod uwagę liczbę Realtors, które wykorzystywane są nowe technologie, a średni roczny koszt. Realtors z Zillow wydają 4 100 USD rocznie na potrzeby organizacyjne. Wraz z rozwojem technologii wirtualnej rzeczywistości zmniejszy się potrzeba reklamy sieciowej nieruchomości.

W 2020 r. Około 130 000 pośredników w handlu nieruchomościami skorzysta z nowych metod sprzedaży. Średni koszt wszystkich rocznych prac związanych z modelowaniem budynków wyniesie nie więcej niż 5 000 USD dla jednego sprzedawcy. W każdym kolejnym roku poziom kosztów wzrośnie o 10%.

Kategoria: Moje artykuły | Dodał: Rostic (17.10.2017)
Wyświetleń: 131 | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
avatar