11:26 Schemat krok po kroku dla delegowania projektu do wizualizatora 3D | |
Schemat krok po kroku dla delegowania projektu do wizualizatora 3D
Bardzo ważne jest wykonywanie prac etapami, ustalanie każdego etapu w celu dotrzymania terminu i uzyskanie pożądanego rezultatu. Tak więc zacznijmy realizować nasze marzenia i zacznijmy analizować krok po kroku schemat pracy z wizualizatorami: Zadanie do modelowaniaModelowanie to geometria. Jeśli pracowałeś w 3D Max, to wiesz o co chodzi. Materiały i światło na tym etapie nie są ważne. Ważne jest, aby uzyskać głośność. Potrzebujemy obrazu. Może być czarno-biały z efektem v-ray, na przykład jak na zdjęciu poniżej: Jeśli nie pracujesz w 3D Max i chcesz tylko rozpocząć delegowanie. Nie musisz znać wszystkich warunków programu. Po prostu daj zadanie i pokaż, co chcesz dostać na pierwszym etapie.
Porozmawiajmy o tym, jak utworzyć zadanie symulacyjne dla wizualizatora:
Przykład TK do modelowania poniżej:
Po przygotowaniu czarno-białych szkiców można je pokazać klientowi w celu koordynacji "geometrii przestrzeni". Takie zdjęcia nawet schodzą na jakościowe szkice. Jeśli szkice są już zatwierdzone, nie trzeba ich pokazywać. Jeśli wizualizator prawidłowo Cię zrozumie, przejdź do następnego kroku. Jeśli nie, to mówimy, gdzie to naprawić. Poprawki na torze V-ray nie trwają długo. Dlatego następnego dnia lub nawet tego samego dnia otrzymasz skorygowane szkice.
W wizualizacji AdanaDrugi etap to zadanie wizualizacji. Na tym etapie powinieneś już wybierać materiały lub koncepcja jest gotowa, gdzie zostaną użyte materiały. Zadanie może zostać wydane w formie kolażu, możesz go wystawić. Lista zazwyczaj wygląda na mnie jak: sofa - materiał taki-i-taki (link), itp.
Przykład kolażu:
Najlepiej pokazać właściwość materiału, mianowicie połysk, przytępienie na przykładzie zrealizowanych obiektów. Najlepiej mieć bazę zdjęć z różnymi wnętrzami, aby łatwo znaleźć coś podobnego do swojego pomysłu. Ostateczne obrazyPo dokonaniu poprawek i uzyskaniu pożądanego rezultatu, uzgodnionego z klientem. Możesz sfinalizować wynik za pomocą zdjęć o wysokiej rozdzielczości i dobrych ustawień. Renderowanie takich obrazów trwa dłużej niż wstępne około 2 razy. Minimalny rozmiar obrazu, do drukowania na formatach A4 - 3000 x 2000 pikseli.
Opowiedziałem 3 główne etapy, na których możesz z powodzeniem wyrenderować swój projekt. Pomyślnie, w moim rozumieniu, jest na czas, wysoka jakość i kiedy wynik jest w pełni spójny i być może przekracza oczekiwania.
Podsumowując, napiszę kilka rzeczy, o których ważne jest, aby zgodzić się z wizualizatorem jeszcze przed rozpoczęciem pracy:
| |
|
Liczba wszystkich komentarzy: 0 | |