menu
person

11:26
Schemat krok po kroku dla delegowania projektu do wizualizatora 3D

Schemat krok po kroku dla delegowania projektu do wizualizatora 3D

 

Bardzo ważne jest wykonywanie prac etapami, ustalanie każdego etapu w celu dotrzymania terminu i uzyskanie pożądanego rezultatu. Tak więc zacznijmy realizować nasze marzenia i zacznijmy analizować krok po kroku schemat pracy z wizualizatorami:
 

Zadanie do modelowania

Modelowanie to geometria. Jeśli pracowałeś w 3D Max, to wiesz o co chodzi. Materiały i światło na tym etapie nie są ważne. Ważne jest, aby uzyskać głośność. Potrzebujemy obrazu. Może być czarno-biały z efektem v-ray, na przykład jak na zdjęciu poniżej:

image-25

Jeśli nie pracujesz w 3D Max i chcesz tylko rozpocząć delegowanie. Nie musisz znać wszystkich warunków programu. Po prostu daj zadanie i pokaż, co chcesz dostać na pierwszym etapie.

 

Porozmawiajmy o tym, jak utworzyć zadanie symulacyjne dla wizualizatora:

  • Podstawową zasadą tego zadania jest sprawienie, aby wizualizator zrozumiał Cię wyraźnie i zrobił to dokładnie tak, jak zamierzałeś. Co możesz użyć do tego. Powinieneś już mieć plan pomiarów z wszystkimi wymiarami pomieszczenia i planem aranżacji mebli. Jest to informacja, na podstawie której wizualizator może wykonać to pudełko.
  • Aby pokazać wypełnienie pokoju (sam projekt), potrzebne są szkice ręcznie lub schematyczne wskazanie, co i gdzie będzie i forma + załączone obrazy.
  • Aby szkice były sporządzane ręcznie, a schemat był przejrzysty, najlepiej zastosować obrazy projektów, które już zostały wdrożone, jako przykład tego, co masz na myśli.

 

Przykład TK do modelowania poniżej:

 

Po przygotowaniu czarno-białych szkiców można je pokazać klientowi w celu koordynacji "geometrii przestrzeni". Takie zdjęcia nawet schodzą na jakościowe szkice. Jeśli szkice są już zatwierdzone, nie trzeba ich pokazywać. Jeśli wizualizator prawidłowo Cię zrozumie, przejdź do następnego kroku. Jeśli nie, to mówimy, gdzie to naprawić. Poprawki na torze V-ray nie trwają długo. Dlatego następnego dnia lub nawet tego samego dnia otrzymasz skorygowane szkice.

 

W wizualizacji Adana

Drugi etap to zadanie wizualizacji. Na tym etapie powinieneś już wybierać materiały lub koncepcja jest gotowa, gdzie zostaną użyte materiały. Zadanie może zostać wydane w formie kolażu, możesz go wystawić. Lista zazwyczaj wygląda na mnie jak: sofa - materiał taki-i-taki (link), itp.

 

Przykład kolażu:

image-43

 

Najlepiej pokazać właściwość materiału, mianowicie połysk, przytępienie na przykładzie zrealizowanych obiektów. Najlepiej mieć bazę zdjęć z różnymi wnętrzami, aby łatwo znaleźć coś podobnego do swojego pomysłu.

Ostateczne obrazy

Po dokonaniu poprawek i uzyskaniu pożądanego rezultatu, uzgodnionego z klientem. Możesz sfinalizować wynik za pomocą zdjęć o wysokiej rozdzielczości i dobrych ustawień. Renderowanie takich obrazów trwa dłużej niż wstępne około 2 razy.

Minimalny rozmiar obrazu, do drukowania na formatach A4 - 3000 x 2000 pikseli.

image-90

 

Opowiedziałem 3 główne etapy, na których możesz z powodzeniem wyrenderować swój projekt. Pomyślnie, w moim rozumieniu, jest na czas, wysoka jakość i kiedy wynik jest w pełni spójny i być może przekracza oczekiwania.

 

Podsumowując, napiszę kilka rzeczy, o których ważne jest, aby zgodzić się z wizualizatorem jeszcze przed rozpoczęciem pracy:

 

  • ważne jest, aby uzgodnić sekwencję kroków;
  • o warunkach z wizualizatorem lepiej jest zgodzić się na każdym etapie, a mianowicie, co będzie gotowe dzisiaj, jutro, to pojutrze;
  • rozmiar obrazu powinien wynosić 1,5, czyli 1500 x 1000, 3000 x 2000 itd. - ten format jest proporcjonalny do rozmiaru arkusza A4;
  • płatność za wizualizację można zrealizować etapami lub 50% przedpłatą i 50% na końcu. Nie płacisz 100%, więc pozbawiasz motywację osoby do pracy na czas, ponieważ dostał wszystkie swoje pieniądze. Ale jeśli jest profesjonalistą, który ceni swoją reputację i kocha swój biznes, jego główną motywacją będzie osiągnięcie jakościowego rezultatu.
Wyświetleń: 156 | Dodał: Rostic | Rating: 0.0/0
Liczba wszystkich komentarzy: 0
avatar