menu
person

Schemat krok po kroku dla delegowania projektu do wizualizatora 3D

 

Bardzo ważne jest wykonywanie prac etapami, ustalanie każdego etapu w celu dotrzymania terminu i uzyskanie pożądanego rezultatu. Tak więc zacznijmy realizować nasze marzenia i zacznijmy analizować krok po kroku schemat pracy z wizualizatorami:
 

Zadanie do modelowania

Modelowanie to geometria. Jeśli pracowałeś w 3D Max, to wiesz o co chodzi. Materiały i światło na tym etapie nie są ważne. Ważne jest, aby uzyskać głośność. Potrzebujemy obrazu. Może być czarno-biały z efektem v-ray, na przykład jak na zdjęciu poniżej:

image-25

Jeśli nie pracujesz w 3D Max i chcesz tylko rozpocząć delegowanie. Nie musisz znać wszystkich warunków programu. Po prostu daj zadanie i pokaż, co chcesz dostać na pierwszym etapie.

 

Porozmawiajmy o tym, jak utworzyć zadanie symulacyjne dla wizualizatora:

  • Podstawową zasadą tego zadania jest sprawienie, aby wizualizator zrozumiał Cię wyraźnie i zrobił to dokładnie tak, jak zamierzałeś. Co możesz użyć do tego. Powinieneś już mieć plan pomiarów z wszystkimi wymiarami pomieszczenia i planem aranżacji mebli. Jest to informacja, na podstawie której wizualizator może wykonać to pudełko.
  • Aby pokazać wypełnienie pokoju (sam projekt), potrzebne są szkice ręcznie lub schematyczne wskazanie, co i gdzie będzie i forma + załączone obrazy.
  • Aby szkice były sporządzane ręcznie, a schemat był przejrzysty, najlepiej zastosować obrazy projektów, które już zostały wdrożone, jako przykład tego, co masz na myśli.

 

Przykład TK do modelowania poniżej:

 

Po przygotowaniu czarno-białych szkiców można je pokazać klientowi w celu koordynacji "geometrii przestrzeni". Takie zdjęcia nawet schodzą na jakościowe szkice. Jeśli szkice są już zatwierdzone, nie trzeba ich pokazywać. Jeśli wizualizator prawidłowo Cię zrozumie, przejdź do następneg ... Читать дальше »

Wyświetleń: 154 | Dodał: Rostic | Data: 25.09.2018 | Komentarze (0)

Zakres wymagań dla projektu projektowego

Aby rozpocząć opracowywanie projektu, musisz zidentyfikować niuanse, które możesz napotkać podczas projektowania wnętrza. Napisz o tych niuansach, sam klient. W ten sposób będzie mógł dostarczyć nam obraz wnętrza, który chciałby otrzymać w wyniku naszej pracy. Zadanie techniczne to okazja, którą klient otrzymuje, aby fantazjować o przyszłości wnętrza jego lokalu.

Zadanie techniczne składa się ze zrozumiałych schematów i pytań, na które należy odpowiedzieć. Jeśli klient ma jakieś specjalne wymagania, po prostu zaznacz je osobną linią, ale nie zapomnij wprowadzić ich do technicznego zlecenia.

Każdy klient ma, przy zakupie planu mieszkania

W szczególności, dzięki pomocy technicznej, będziemy w stanie zrozumieć, jakiego rodzaju wnętrza klient chce otrzymać. Na przykład, jeśli zadajemy właściwe pytanie, możemy uzyskać właściwą odpowiedź, która bardzo nam pomoże w opracowaniu projektu. Nie ma nic strasznego, ponieważ projektant interesował się faktami z życia klienta. Właśnie z takich detali można stworzyć idealne wnętrze dla konkretnej rodziny.

Między innymi warto zauważyć, że zadanie techniczne jest oficjalnym, prawnym dokumentem. Projektant musi dołączyć ją do głównej umowy, która zawiera informacje o kolejności projektu projektu. Wszystkie te dokumenty muszą być podpisane przez wykonawcę i klienta.

Aby przygotować zadanie techniczne, potrzebujesz fałszywych rysunków

Przyczyny negatywnych wyników.

Po tym wszystkim głupio jest zaprzeczyć, że praca nad zadaniem technicznym jest bardzo ważnym etapem tworzenia wysokiej jakości projektu. Ale nie jest to takie proste i bardzo ważne jest, aby zakres wymagań i obowiązków stał się częścią całego procesu produkcyjnego. Z tego powodu należy go tak bardzo rozbudowywać - trzeba omówić wszystkie najdrobniejsze szczegóły, dokładnie wyjaśnić wszystkie punkty i dopiero wtedy przystąpić do pracy nad projektem.

Jeśli jednak projekt się nie powiedzie, winę ponosi projektant (według klienta) lub klient (według opinii projektanta). Na przykład problem projektanta polega na tym, że on, jako twórca, nie lubi naprawiać każdego kroku na papierze - łatwiej jest zadzwonić do klienta o każdej porze dnia i nocy i szybko wprowadzić go w życie. A w razie dalszych trudności powiedz klientowi: "Ostrzegałem cię!".

W przypadku samego klienta, rzeczy są następujące: z dnia na dzień otrzymuje kilka zaproszeń i listów od projektanta z różnymi wyjaśnieniami i poprawkami, szczerze stara się zapamiętać wszystko i, myśląc, że jego pamięć jest magazynem z nieprzerwaną wiedzą, także nie odważy się naprawić wszystkiego na papierze. A potem, oczywiście, zapomina o pewnych s ... Читать дальше »

Wyświetleń: 104 | Dodał: Rostic | Data: 25.09.2018 | Komentarze (0)